Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Linkblog

Itt vagyok! =P

2008.11.04. 15:36 :: Nikki_

Sziasztok! (és külön Szia Kriszti! =P)

Itt vagyok, nem tűntem el! Csak nem igazán töltöttem itthon a szünetet, Kapitányomnál meg nem netezni fogok, ugye =P Nem úgy mint egyesek, akik Need For Speedeznek mindenhol =P Na, de mindegy is, azért még szeretjük egymást ;) Pár szót a szünetről:

Kapitányom elvitt shoppingolni :D Adok időt... Ugye! Már ott tartunk, hogy a fiú viszi a lányt shoppingolni és nem a lány a fiút :D Háát micsoda világ! :D Na az kész! 1 nap 4 óra 3 áruház 1 ruhadarab! Ennyi!

És egy jó hír:
Hoztam nektek képeket! ;)

A rossz, hogy drága barátom, Isti ismét kórházba került, de most nem úgy, mint nyáron =( Ezért nem vagyok túl jó hangulatban amíg az intenzíven van... Szóval most ne zaklassanak a "jajj, de rossz nekem, mert így meg úgy" emberkék... Amúgy se nem szeressem az ilyeneket, de most meg aztán... Aki elkezd sírni (mert az trendi, vagy mert ő éppen divatdepressziós) azt megkérem, hogy előbb gondolkodjon el jó mélyen! Mert ők nem tudják mi az igazi fájdalom!

Na és akkor most itt vannak a képek!
Egy kis magyarázat: ezeket a képeket multimédia órán készítettem, mikor éppen halálra untam magam mert készen voltam az összes kiadott feladattal... Azért szerintem aranyosak..

Na ez egy feladat volt... ugye itt a gólyabál, aztán gyorsan csináljatok plakátokat. Ez mondjuk nem néz ki olyan hű, de jól, de eredetiben nagyon kis jófej! Csak ugye mi nem használhatunk pendrive-ot, és nem tudom őket elhozni =(

Ez meg... ez meg olyan... miért ne? :D Csak úgy jött..

Ez pedig meg egy Nói =) Belefeledkezve a gólyabálos cuccba... Nem könnyű.. Hja amúgy a kép szélén a fürtös az a Balázs =D

Ez az én Rudi rénszarvasom =D "Ez már annyira xd, hogy az már szinte lol!" Hát ő.. akkor most no comment! ;)

Nos... Ezen nem túl kivehetően, de rajta van az én újdonsült állatkám... Ez egy törpe hörcsög... És Junginak fogok hívni! Miért? Mert az eladócsávó az eladócsajnak azt mondta, hogy ez a jungi lesz meg a forgács... azért jungi mert dzsungáriai törpe... fantázia rullez! (Amúgy aki még így sem látja, a kép közepén van és egy félbevagdalt vécépapírgurigán hasal)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr100749476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti · http://picurka17.blogol.hu 2008.11.04. 18:10:33

Értékelem is! ;) És neked is SZIAAA! :D
Barátodnak meg kitartást! És neked is!
A kishöri nagyon édes!! :) Az enyém meg nem rég pusztult el... ;(
süti beállítások módosítása