Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

ReVoLuTiOn =)

2009.02.14. 10:47 :: Nikki_

Sziasztok!

Hát elnézést kérek először is Krisztitől, mert véletlenül kimoderáltam a hozzászólását, mert sikerült teljes fáradalmamban rossz linkre kattintani... De elolvastam és itt vagyok! És tőletek is [már aki olvassa] és hát szóval... Itt vagyok! És revolution, azaz megújulás, megújultan :P - levegővétel :D

Nos hát távolétem okáért nem kisebb indok, mint születésnapom, számokkal kifejezve 18. felelős! Lehet gratulálni :P Hétfő óta kapom a megjegyzéseket meg vannak szórakozások meg mindenféle. Hétfő óta legális alkohol- és dohányfogyasztó lettem :D Persze azért mértékkel. Azért jó érzés, hogy nem kell a kisboltig elmenni :P Egy kis heti beszámoló ;)

Vasárnap [febr. 8] (előre) :
Itthon van mindenki, szóval előre üneplés [előre ittunk - illetve ettünk - a medve - azaz inkább az én - bőrömre]. Kaptam tortát is =) [majd a végén kép, mert itt olyan hülyén van megcsinálva a képfeltöltés...] Olyan Szilvi készítette brownie tortát amin smarties volt a szám. Cépes volt.

Hétfő [febr. 9] (a nap) :
Első sms - ki mástól - magától Krisztámtól. De örültem neki nagyon =) Aztán kaptam még anyutól is meg olyan fél2 körül Kapitánytól is. Bernusom is megtalált suliban és felköszöntött. Rajzolt nekem nagyon szépet [majd beszkennelem] és kaptam bátorításnak orrpiercinget és egy karkötőt [a piercingről nincs kép, mert félek, hogy eltűnik, szóval a dobozában tárolom. Majd lesz]. Mivel aznap esett hó nemigen mászkáltam. Meg Szilvi is felhívott, hogy siessek haza. És kaptam tőle +ajándék virágnövényt, aminek nem kell sok víz =) [nekem való] :P

Kedd [febr. 10] (utazásos) :
Rákospalotára utaztam nagymamámhoz, mert megkért. Tőle kaptam praktikus ajándékot, pénzet. Meg csomót beszélgettünk és oviba is voltunk meg minden. Hazafelé beugrottam Kapitányhoz és ő is felköszöntött, tőle kaptam headsetet meg naptárat =) Meg puszit =)) Hazajöttem és kidőltem :S :D

Szerda [febr. 11] (de.kész.nap) :
Ritával voltunk auchanba. Neki telefont kellett intéznie, nekem meg ajándékot kellett venni és felvenni. Ez bonyolult, mindegy. Ettünk a KFC-ben valami hosszú izét, aminek nem emlékszem a nevére, de finom volt! :D Meg ittunk bacardi utánzatot is, és hát hú :D Olyan jól éreztük magunkat :D:D

Csütörtök [febr. 12] (Kapitány.is.öregszik) :
Tegnap neki vettem ajándékot. Mert ő aznap lett 20 éves =) Kapott vad bocis füzetet meg elefánruhás kékmacit, meg rózsaszín tollat amin kék maci volt meg zipzárcimborá[amit zipzárral lehet akasztani - meg másra is, de mindegy] egyszerűen tökéletes felirattal :D Szóval vele voltam. Meg persze suliban, bár úgy terveztem, hogy ezt a hetet kihagyom, de a nagy izgalomban el is felejtettem... :D

Pétek [febr. 13] (ez.volt.a.tegnap) :
Suli után taliztam Szilvivel határon [Határ út - gyengébbekért] és mentünk Újpest városkapuhoz végighallgatni valami borzalmas előadást a bioptron lámpáról :D Na ha Norbi olvassa, most tuti fogja a fejét, mert az ő tesója nyári munkán ezeket adogatta el telefonon :D 2 órát ültünk ott, de hogyan... Első sorban [hát hol máshol :D], mögöttünk két nyanya akik egyfolytában mindenbe beleszóltak... Utolsó fél órában bejött és leült mellém egy olyan alkesz aki azt hitte, hogy agydaganata van [bár sztem ettől neki nem kellett félnie], és olyan szaga volt, hogy már attól hogy mellettem ült lerészegedtem :D Mindegy, kaptunk egy tökgyalut érte. Na meg egy felejthetetlen délutánt, mert azért nagyon komoly volt a csávó aki előadta :D:D
Aztán hazafele bementünk westendbe és megcsináltattam az orrpiercinget és újra kilövettem a köldököm. És szépes :) És ez cool =) Bár picit fáj most hogy már eltelt egy éjszaka, meg kissé nehézkes az orrfújás, meg viszket is, de sebaj ;)

Szombat [febr. 14] (a.valentin.napocska) :
Nemsoká' megyünk - most szégyenlem magam - kozmetikushoz [nem csallak meg Krisztám, csak Szilvi felajánlotta, én meg, hát miért ne] és kiszedi a szemöldököm vékonyra. Hátha szebb leszek egy fokkal. Bár a bőröm így is csúnya sajna... Nah majd meglássuk ;) Egyelőre ennyi! :P

Most aztán lesz mit olvasgatni :P


 A kép maga nem lett egy nagy szám, de rajta van a piercing, és az a lényeg :P

Ez se olyan hű, de jó, és az ékszer se látszik olyan hű, de nagyon, de azért kivehető. Telefonos kép, majd készül normál is!

Ezen meg Bernus és Flóra ajándékait láthatjátok =)

Ezen meg az én gyönyörűséges kisállatom láthatjátok :P Ma modelltállt végre az etetésnél :D

Itt meg már evett is :D

Ő meg a Szilvink :P Éppen most ő etetett :P

Ez pedig a virágnövény, amit nem kell sokszor locsolni és mégis [c]ép =)

És végül a mai nap záróakkordja :P :D

3 komment

Címkék: revolution

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr28942338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka019 2009.02.14. 12:41:06

Értékelem! :) Nem baj, legalább meg lett formázva normálisan a szemöldököd. Az arcod viszont (hamár ingyen van) tartsd karban, mert kell majd kezelési tervet írjak róla és minden ami a pofidon van azt le kell írjam majd. :) Na pussz

Picurka019 2009.02.14. 12:41:41

Ja meg akkor szoktasson téged a sminkhez!! :D:D

Nikki_ 2009.02.22. 09:07:19

Majd te hozzászoktatsz :P
süti beállítások módosítása