Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

egy kis lol!

2009.03.07. 11:15 :: Nikki_

- Irén, mi lesz a vacsora?
- Amit találsz?
- Mi?
- Mondtam!
- Milyen válasz ez?
- Olyan.
- Milyen olyan?
- Olyan olyan.
- Már megint kezded?
- Mit kezdek?
- Hogy mit?
- Na mit, mit, mit?
- Azt!
- Mit azt?
- Azt te jól tudod!
- Nem, én ezt nem tudom!
- Veszekedni akarsz?
- Én akarok veszekedni?
- Hát nem is én!
- Hát ki kezdte?
- Hát te, mint mindig!
- Én? Hát ki követelőzött?
- Nem követelzőtem, csak szépen kértem a vacsorát!
- Tudsz is te szépen kérni valamit!
- Nem tudok? Amikor megkértelek, majd' elolvadtál!
- Hát az nagyon régen volt!
- Régen? Most voltál a Mónika showban, az volt a téma, életem legboldogabb napja!
- Az nem úgy volt! Én arra a témára jelentkeztem, hogy büdös a párom, de nem merek neki szólni! Csak sok volt a jelentkező!
- Hát! Először is.
- Na mi van először is?
- Mit na? Én nem a párod vagyok, hanem az urad! Fogod? Másodszor...
- Harmadszor, negyedszer...
- másodszor...
- Na, na, és mivan?
- Másodszor is, ezt a témát nem vacsora előtt kellene megbezsélni!
- Jaj, de finom lettél!
- A pofádat befogtad! Drága Irénkém!
- Ott tartottunk, hogy mi lesz a vacsora?
- Már mondtam!
- Mit mondtál?
- Süket vagy?
- Nem, csak szeretem hallani a hangodat! Szépen cseng! Mint majd nemsokára a füled is!
- Te most azt hiszed, de azt hiszed, hogy most megijedek?
- Irén, tedd le a kést!
- Nem teszem!
- Hozzad szépen a vacsorát!
- Milyen vacsorát?
- Milyen egy vacsora?
- Azt te sosem fogod megtudni!
- Igen?
- Igen!
- Legalább egy rántottát nem tudnál összeütni?
- Milyen rántottát?
- Nem ismered? Tojásból van!
- És én miből vettem volna tojást?
- Hogy-hogy miből?
- Adjál pénzt!
- Nincs pénz? Miért nem szóltál?
- És ha szólok akkor van pénz?
- Ne zavarj össze!
- Te bocsika, de azért megkérdezném, hogy te mióta nem dolgozol?
- Ez nem volt szép! Ez a kérdésed nem volt szép! Tehetek én róla, hogy megszűnt a gyár?
- Érdekes, másnak a gyára nem szűnik meg! Miért olyan gyárba mész, ami megszűnik, mi? Szerencsétlen vagy, mint az apád!
- Na most már elég legyen Irén! Te miért nem dolgozol?
- Én nem dolgozok? Hát egész nap meg sem áll a kezem!
- Ja a távirányítón!
- Na jó és én nem ülhetek le 5 percre, míg te meg egész nap a kocsmában ülsz?
- Azt hiszed, nekem olyan jó egész nap a kocsmában ülni? Mecset nézni és sörözni?
- Azt hiszem!
- Hát jólhiszed, de...!
- Mit de?
- De ha velem beszélsz, ne járjon a szád!
- Ki vagy te, mi? Mi vagy te?
- Majd én mindjárt megmondom te neked! Tedd le a kést! És hozz valamit a hűtőből!
- Jó, és most már ki is szolgáljalak?
- Ott a hűtő!
- Hát neked sincs messze!
- Mi van a hűtőben?
- Hideg!
- Ó, Irén, vices vagy! Ételre gondoltam!
- Gondolj inkább egy számra!
- Irén, ne játsz az idegeimmel!
- Te, van egy fagyasztott halrúd, tavajról!
- Tudod, hogy utálom a halat!
- De válogatós lettél!
- Nem, csak utálom a halat!
- Akkor miért jársz horgászni annyit?
- Mert téged is utállak!
- Igen? Hát vedd tudomásul, én is utállak!
- Jó, tedd le a kést és a nyársat is! Tedd le a kést, a vágódeszkát és a nyársat! Beszéljük meg ezt szépen, ciziviláltan! Mond már meg, miért nem tudunk mi leülni szépen vacsorázni, mint normális család, szépen a gyerekekkel?
- Nincs is gyerekünk te impotens marha!
- Én impotens?
- Hát nem is én!
- Na, tudnék mesélni!
- Hát ez az, hogy csak mesélni tudsz!
- És kinek van mindig hüvelygombája?
- Tudod mit, inkább hüvelygombám legyen, mint heresérvem!
- Na, te jó étvágyat tudsz csinálni a vacsorához!
- Hát milyen vacsorához?
- Hát ez az! Megbánod még te ezt!
- Mit ezt?
- Tudod te!
- Mit tudok?
- Ezt már nem türöm el!
- És én mit tűrök el melletted?
- Arany életed van!
- Nekem? Hát megpukkadok!
- Jó csak tedd le a kést! Meg a bárdot! Tedd le a bárdot, turmixgépet meg a kést is! Tedd le a vágódeszkát is... Te, mit akarsz a távirányítóval?
- Na most te, jajj! Hohó! Ezt figyeld, kezdődik a vacsoracsata!
- A büdös életbe! Kiment a fejemből!
- Hát én szóltam!
- Ne dumálj Irén kapcsoljad be!
- Kik lesznek?
- Akik tegnap! Hát ennyit sem tudsz megjegyezni?
- Jól van na, hát, na mit össze fognak szerencsétlenkedni a konyhában! Haláli lesz!
- Én azt bírom, mikor marakodnak
- Az a, az a hippi zenész olyan tapló volt tegnap, jhaaj!
- De még mekkora! Irénkém, kérsz sört?
- Köszi!
- Szívesen!
- Melléd ülhetek?
- Gyere apucihoz.
- Szeretem ezeket az estéket! Csak egy kicsit éhes vagyok!

Szólj hozzá!

Címkék: happy

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr29986974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása