Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

miket találni :)

2009.02.26. 21:41 :: Nikki_

Nézelődtem suli honlapján aztán találtam egy-két érdekességet, de az egyiket meg kell veletek osztanom :D

Nem tudom, hogy mennyire kivehető, de én vagyok az a szőke lány. Idén év elején nyitottuk az évet az osztállyal a kilencedikeseknek. Vicces... Így távolról egész jól néztem ki :) Már értem, hogy miért kérdezősködtek utánam :D Hülye voltam, hogy egy-két embert csak úgy leráztam anno... de most már mindegy ;)

Meg találtam iwiw-en képet... Mikor karácsonyoztunk idén a családdal... Olyan tipikus mi vagyunk :D

Mondjuk ezen nem nézek ki jól, meg volt is rajtam plusz és késő is volt... De azért ez az apai ágam! ;)

Itt egy kép azoknak, akik értik amit érteni kell rajta. Története a következő: Ugye mentünk még a múltkor a kozmetikushoz Szilvivel... Nos ez a béke téren az egyik bolt kiírása vagy minek nevezzem... :D

Meg akkor ha már itt vagyunk eldicsekszem a szép új monitorommal is, mert miért ne :P

Igen tudom, az egyik sarka hiányzik ... De a lényeg látható :P

És ha már itt tartunk, felrakom a gyönyörűszép rendemet, ami már 1 hete tart, és úgy néz ki, hogy marad is bár azért kop-kop-kop :D

Jó, ez csak egy része, de ez látványos is :P A sok kép =) Különben, az utolsó 3 kép telefonnal készült... Nem rossz ez a 2megapixel, nem? :) Bezzeg Kapitány 2megapixeles 6300-ás szarjának olyan képe van... mintha VGA lenne :D olyan jó ezzel szivatni minden 6300-ást :D Bezzeg az én gyönyörűséges 5220-am :) A kis szerelmem :) A legjobb :) A sok hülye kiadott egy rakat pénzt egy szarra, ami ténlyeg csak telefonálásra jó, semmi másra... 30 pénz egy telefonálásra... :S De ők tudják :P Én telefont vettem :P Illetve kaptam, mert születésesnapocskám volt, de ebből a szempontból lényegtelen :P

Jhaj tényleg, még annyit akartam mára, hogy hát elég szar hetem volt... És kedden kémián írtam egy depis verset, amit elsőnként itt publikálok (bár máshol nem valószínű...)

Öngyilkos álom

Csillog a fénye

a vérvörös lének,

folyik a kövön

ördögi köröm.

 

Ájultan fekszem

szívem szenved,

kattog a másodperc;

máskor majd máshogy lesz!

 

Eldobtam életem,

szebb jövő, jer velem!

Búcsúzom tőletek,

búcsúzom ővele!

 

Igazából elég sok versem volt. Aki régebbről ismer, az még emlékezhet a Book of Rose-ra is, ami összesen nem is tudom pontosan, azt hiszem 12 verset tartalmazott. Ám érettebb fejjel olvasva, nem igazán feleltek meg az irodalmi elvárásnak, átírni meg nem írok át egy kész verset. Szóval az összes ezelőtti versemet töröltem, béke poraira! ("Divi viszi magával...") Viszont a novellát (Kettőnk titka) folytatni fogom, amint lesz időm és türelmem! Valamint összesen 4 db versem van, amiket közkívántra szívesen megosztom veletek!

A mai napra ennyi, ma ismét kissé nem túl derűs napom van... De legalább a Szilárd a tévében derűs estét kívánt =)

1 komment

Címkék: revolution

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr33968566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikki_ 2009.03.03. 17:13:08

Kíváncsi vagyok, mi a véleményetek a versről... :(
süti beállítások módosítása