Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Jó, tudom régen írtam :P

2008.12.09. 20:42 :: Nikki_

Ezt kaptam =) Illetve ezt is :P Névnapomra =) Nem édi? =) Sztem nagyon kis aranyos =) Azért rakom fel, hogy mindenki irigykedhessen :D =P Na meg ugye snoopy =) És és és és még ezt is kaptam pl:

Ezt Szilvitől kaptam és pillangós =)

A többit nem rakom fel, mert nem fényképeztem le. És most már tuti a költözés =) Szóval legkésőbb januártól drága Kapitányomat (és családját) boldogítom non-stop. Na meg most emiatt megyek melózni is, amiből félrerakom a pénzt, hogy majd egy idő után hazaköltözhessünk kettesben az én kis lakásomba =) Úgyhogy délelőtt suli, aztán haza, minimális takarítás, tanulás, meló, ágyba esés lesz :D De legalább életem mellett aludhatok minden éjszaka. Aztán ki tudja, lehet kicsit aktívabbak leszünk, gyakrabban mászkálunk el, több programot szervezünk, vagy ki tudja =) Jha és persze januártól újra hastáncolok, úgyhogy ezt is bele kell majd számolni!

Jha és persze Kapitányom akítv volt, és csinált rólam egy nem túl előnyös képet :D Na és ezzel zárom =)

Szólj hozzá!

Címkék: happy

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr81813797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása