Blog:

rólam és az életemről ;)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

sok, sok, sok :D

2009.01.21. 22:23 :: Nikki_

Most jókedv van :) Nagyon ám :) Hát gondolkoztam ezen a suli témán... És hát arra jutottam, hogy ez így nem oké! Olyat tanulok, amit nem akarok! Én nem akarok informatikus lenni! Meg most az ofö is basztat... És nézegettem sulikat... És most Krisztinek hála találtam egy jót, szóval lehet, hogy egy fodrászosat megpróbálnék. Érettségi után +2 év, a +3 helyett (mert amúgy 3 év lenne, ha alapból nem olyan szakot végeznék, amit itt tanítanak... mármint hogy ami előkészíti a fodrászatot.. ezt jól megfogalmaztam aztán :D) Na és most ez nagyon megtetszett. És mama belement a műkörmösbe is, és mondta, hogy ha kell, szól a Melindának (aki az ő körmét csinálja már régóta), hogy gyakorlatra mehessek hozzá, ha kell gyakorlat. És az csak fél éves, és mivel első OKJ lenne, ezért ingyé vesztegetnék. És az csak heti 2 vagy 3 nap van, és nem valószínű, hogy nap közben. És ez is abban a suliban van. Szóval most picit be vagyok sózva :)
Na meg persze most jó kislánynak kell lenni suliban, mert... ahj.. ezt inkább hagyjuk... lényeg, hogy vettem új füzetet tegnap reggel, hogy boldog legyen matektanci (aki az ofö is egyben), erre bejelenti nekem óra végén, hogy ja, amúgy jövő órától geo (geometria gyengébbek kedvéért) cucc kell. Na mindegy. Pont volt itthon egy... Mármint sima füzet. Drága angolos csoport most azon töri a fejét, hogy kéne ofönek szerezni egy pasit, hogy ne baszogassa az osztályt :D De kemény lenne :D Na és képzeljétek el, hogy ma 2 órán át tanultam, mert holnap szeretnék töriből felelni, hogy jól induljon a félév, meg lesz kémia, amin felelni fogunk, bár azt nem én szeretném, csak ha kihívna... Na meg matek negyed órás is lesz a szélsőértékből meg másodfokú egyenlőtlenségből is :S Na attól félek! Azok az órák valahogy kiestek :S Ja meg másik gáz, vetületet kellene rajzolnom műszaki rajzra, de órán olyan kusza volt a magyarázat, hogy nem hogy megérteni, még lerajzolni sem tudtam, ami a táblán volt... Úgyhogy szép lesz! Majd valakit elkapok érte valószínűleg!
Kapitányommal ismételten
100% láv van már ideje :) Ez jó :) Jut eszembe, úgy hiányzik :( Ma is taliztunk 1 órát... Kurva suli... Ő délutánig van, én meg fél2-ig...  De most legalább nem fél4-re megy...
Lesz Istinek (meg Bexinek meg Szabinak meg Petinek meg Rékának, meg annak a furcsa fiúnak, aki velük jár egy osztályba és újabban kommunikál velem, na meg még akik arra az évfolyamra járnak, de azok nem számítanak :D) a szalagavatójuk jövőhéten! Mit vegyek fel? Segítsetek! Meg mit illik vinni egy fiúnak? :S Én még csak Kapitányén voltam, de ott táncoltam vele és az más...
Meg volt
Kriszti vizsgája, ahol végigszenvedtük azt a nem is tudom, azt hiszem másfél órát (de ez nem 100), és erre meg 3-ast adnak neki! Hát dögöljenek már meg! Pedig ő volt a legjobb! Legalábbis nekünk tuti ;) Főleg nekem :P Nem is kell ezekkel foglalkozni, köcsögök voltak, mindenbe belekötöttek... Ech...
Jhaj meg megnéztem tegnap a házinyuszi című filmet
(angolul szöveg nélkül, szóval volt egy két kérdőjel benne, de valaki még lóg a felirattal), és hát hú, érdemes egyszer megnézni. Többször nem, de egyszer érdemes :D
Na Krisztám (aki egy szó nélkül lelépett most msn-ről és kész és ennyi... :P), van mit olvasnod ;) Csak neked, csak most :P Na jó, azért nem csak neki :P:D

2 komment

Címkék: happy

A bejegyzés trackback címe:

https://snoopy.blog.hu/api/trackback/id/tr96894518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka019 2009.01.22. 06:21:58

Bocsi, nem akartam, csak egy kicsit felidegeltek msn-en az este aztán inkább köszönés nélkül ott hagytam mindenkit.
pussza

Nikki_ 2009.01.22. 19:04:45

Neked el van nézve ;) Majd mesélsz! pussz
süti beállítások módosítása